OFFICE MANAGER in Otopeni

CERINȚE:

Experiență în contabilitate primară min. 2 ani (registrul de casă, gestionare numerar și deconturi de cheltuieli, întocmire facturi);
Studiile superioare economice finalizate reprezintă un avantaj;
Abilități dezvoltate de comunicare orală si scrisă, relaționale;
Cunoștințe solide Ms Office;
Cunoștințe de limba italiana nivel avansat;
Persoană foarte organizată, capabilă să lucreze bine individual și în echipă;
Atitudine și ținută profesională, seriozitate, loialitate, punctualitate.

 

Descrierea jobului

Întocmirea documentelor contabile primare;
Evidența computerizată in program a clienților și a contractelor aferente, facturare;
Redactarea de rapoarte, documente, comunicări;
Păstrarea și gestionarea relației cu banca - plati, scadente, documente;
Relaționarea/colaborarea cu echipa;
Întocmire și gestionare diverse documente, corespondențe, atât interne cât și în relația cu autoritățile și colaboratorii.
Operatiuni administrative curente

 

Despre companie

Fondata in 2008, Due Pi Service Ro S.r.l. produce tablouri electrice si electronice pentru controlul si automatizarea platformelor industriale, energetice, siderurgice, chimice si petrochimice. Folosind experienta si inalta calificare a personalului nostru propunem solutii mereu eficiente care satisfac toate cerintele clientilor nostri.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!