Operator Call-Center (Bucuresti) in Bucuresti

 Preluarea de apeluri, oferindu-le clienților suportul necesar si informațiile corecte;  Gestionarea e-mailurilor de la clienți oferindu-le soluțiile necesare;  Actualizarea informațiilor despre clienți si inregistrarea solicitărilor acestora;  Ocazional vei contacta clienții pentru a le oferi informații cu privire la produsele și serviciile companiei. Requirements  Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic;  Excelente abilități de comunicare verbală și scrisă;  Capacitatea de a lucra în echipă și de a-ți asuma responsabilități;  Experiență anterioară în call center constituie avantaj; Benefits  Pachet salarial competitiv;  Tichete de masă;  Abonament medical la clinică privată;  Program de lucru flexibil;  Asigurare de viață;  Training și susținere în dezvoltarea personală și profesională;  Oportunități de avansare în cadrul companiei.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!