Preluarea de apeluri, oferindu-le clienților suportul necesar si informațiile corecte; Gestionarea e-mailurilor de la clienți oferindu-le soluțiile necesare; Actualizarea informațiilor despre clienți si inregistrarea solicitărilor acestora; Ocazional vei contacta clienții pentru a le oferi informații cu privire la produsele și serviciile companiei. Requirements Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic; Excelente abilități de comunicare verbală și scrisă; Capacitatea de a lucra în echipă și de a-ți asuma responsabilități; Experiență anterioară în call center constituie avantaj; Benefits Pachet salarial competitiv; Tichete de masă; Abonament medical la clinică privată; Program de lucru flexibil; Asigurare de viață; Training și susținere în dezvoltarea personală și profesională; Oportunități de avansare în cadrul companiei.
Operator Call-Center (Bucuresti) in Bucuresti
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat