Căutăm persoane cu 6 luni/1 an experiență în domeniul bancar/medical. Responsabilități: Preluarea de apeluri, oferindu-le clienților suportul necesar și informațiile corecte; Gestionarea e-mailurilor de la clienți, oferindu-le soluțiile necesare; Actualizarea informațiilor despre clienți și înregistrarea solicitărilor acestora; Ocazional vei contacta clienții pentru a le oferi informații cu privire la produsele și serviciile companiei. Requirements Cerințe: Experiență anterioară în call center; Excelente abilități de comunicare verbală și scrisă; Capacitatea de a lucra în echipă și de a-ți asuma responsabilități. Benefits Pachet salarial competitiv; Tichete de masă; Abonament medical la clinică privată; Program de lucru flexibil; Asigurare de viață; Training și susținere în dezvoltarea personală și profesională(e necesară prezența la sediu); Oportunități de avansare în cadrul companiei.
Operator Call Center - Bucuresti (REMOTE) in Bucuresti
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat