Functie: Operator call center in clinica de fizioterapie DESCRIEREA POSTULUI: Functia de Operator Call Center desemneaza o persoana care asigura preluarea si procesarea solicitarilor pacientilor de tip: inregistrare programare, suport pacient, relationarea cu celelalte departamente conform procedurilor de lucru. CUNOSTINTE SPECIFICE JOBULUI: Cunoaste serviciile companiei; Respecta instructiunile si procedurile de lucru specifice postului; Cunoaste si foloseste corect aplicatiile; Consulta colegii din celelalte departamente in vederea solutionarii solicitarilor primite din partea pacientilor. ABILITATI & COMPETENTE: Este calm si are o atitudine pozitiva; Comunica cu profesionalism si depaseste in mod frecvent asteptarile pacientilor; Anticipeaza si identifica nevoile pacientilor, este intuitiv si empatic; Urmeaza procedurile si instructiunile de lucru fiind flexibil in acelasi timp, principalul scop fiind satisfactia pacientilor; Raspunde cu promptitudine solicitarilor, cauta solutii alternative atunci cand este cazul; Imbunatateste calitatea serviciilor continuu; Se asigura de acuratetea datelor transmise catre pacienti si personalul companiei; Isi mentine calmul atunci cand interactioneaza cu tipurile de colegi sau pacienti ostili, dificili, suparati; Isi pastreaza obiectivitatea, lasand la o parte sentimentele personale; Foloseste abordari constructive pentru a depasi perioadele de stres; Este decisiv in situatii critice, actioneaza rapid pentru a le rezolva. RESPONSABILITATI : Gestioneaza apelurile telefonice si solicitarile primite via e-mail; Ofera informatii pacientilor si inregistreaza programari, modificari sau confirmari ale acestora; Furnizeaza informatii cu privire la procedurile medicale, locatii, programul medicilor, etc; Mentine standardele de calitate pentru serviciile oferite pacientilor; Introduce datele pacientilor si ulterior le verifica.
Operator Call Center (Romana) - Clinica de Fizioterapie in Bucuresti
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat