Operator casierie si facturare in Constanţa

Sarcini principale: Incaseaza contravaloarea produselor vandute; Utilizeaza casa de marcat si POS; Verifica corectitudinea incasarilor; Efectueaza monetarul si pregateste numerarul pentru depunerea la Banca; Opereaza incasarile in programul de contabilitate WinMENTOR; Intocmeste facturi conform devizelor de materiale. Verifica periodic soldul clientilor, intocmeste instiintari catre acestia.     Aptitudini şi competenţe personale Persoană deschisă, pozitivă, orientată către clienţi; Atentie la detalii, Capacitatea de organizare eficienta a muncii, seriozitate; Abilitati de comunicare, gandire pozitiva; Spirit de echipa; Concentrare; Punctualitate; Cunoştinţe de tehnoredactare – Microsoft Office – Excel si Word.  Experienta pe un post similar constituie un plus.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!