Purchasing Specialist - Equipment & Consumables in Baia Mare

Angajăm Specialist Achiziții Aparatură și ConsumabileProfită de ocazia de a te alătura companiei Maravet, parte a corporației Covetrus, cu o experiență în domeniul comercializării produselor de uz veterinar de peste 25 de ani și stabilă pe piața muncii!Dacă ai cunoștințe avansate de operare în MS Excel și vorbești limba engleză la nivel B2, aplică acum și alătură-te echipei noastre tinere de achiziții aparatură și consumabile!Obiectivul tău principal va fi planificarea, organizarea și încheierea procesului de aprovizionare cu mărfurile care fac obiectul activității firmei, prin negocieri cu furnizorii și comunicări frecvente cu departamentele conexe (echipa de vânzări, web, contabilitate, logistică) privind situația produselor din portofoliul departamentului.Ceea ce va trebui să faci:Să efectuezi analize de stoc, previziuni de vânzare și să generezi necesarul de aprovizionare, prin emiterea de comenzi către furnizorii companiei;Să menții legătura cu furnizorii/producătorii prin plasarea de comenzi, transmiterea datelor de încărcare și urmărirea încărcării, livrării și recepției mărfurilor;Să întocmești documentele necesare aferente proceselor de aprovizionare (recepții, awb-uri, anexe contracte clienți, etc.);Să gestionezi rezolvarea eventualelor probleme apărute la livrare și să le comunici către furnizori în vederea soluționării;Să întocmești rapoarte statistice pentru managementul firmei și colaboratorii externi, la solicitare;Să oferi suport administrativ colegilor din departamentul vânzări;Să gestionezi listarea produselor noi în sistemul ERP cu descrierea tehnică a acestora;Să gestionezi conținutul WEB legat de produsele din portofoliu (poze, detalii tehnice, denumire produse web, organizare informații pentru categoria aparatură și consumabile);Să traduci prezentările de produse și etichete, în funcție de necesitate;Pentru ocuparea acestei poziții, ne dorim să:Ai cunoștințe de limba engleză la nivel minim B2;Ai foarte bune cunoștințe de operare în MS Office (în special Excel – la nivel avansat);Ai abilități de comunicare și de negociere;Reprezintă un avantaj dacă:Ai studii superioare;Ai experiență pe o poziție similară;Ai cunoștințe de SEAP;Ceea ce îți oferim:Garanția că deciziile luate la nivel de companie se află sub tutela integrității;Posibilitate de dezvoltare profesională;Pachet salarial corelat cu performanța companiei;Tichete de vacanță sau Asigurare de sănătate, pachet extra (consultații și analize nelimitate, prevenție, spitalizare de zi, pachet oncologic și boli cronice);Siguranța și respectarea termenelor de plată salariale;Stabilitatea locului de muncă;Candidații selectați pentru susținerea interviurilor vor fi contactați telefonic sau prin email.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!