Candidatul ideal
Responsabilitățile postului:
Întâmpină pacienții cu o atitudine plăcută și profesionalism;
Realizează programări și reprogramări conform solicitărilor făcute de către pacienți;
Oferă informații cu privire la serviciile medicale oferite de către companie, precum și procedurile necesare intervențiilor;
Încasează banii pentru contravaloarea serviciilor medicale;
Preia apelurile telefonice;
Verifică datele introduse și emite rapoarte;
Beneficiile postului:
Un mediu de lucru profesionist într-o instituție modernă și orientată spre performanță;
Posibilități de dezvoltare personală și de carieră în domeniu;
Mediu de lucru dinamic și competitiv;
Recompense specifice nivelului de performanță individuală.
Cerințele candidatului:
Personalitate dinamică;
Abilități de comunicare și orientare către pacient
(experiența în relația cu clienții reprezintă un avantaj);
Cunoștințe de operare PC (cunoștințe de operare în pachetul Office reprezintă un avantaj);
Abilități de tehnoredactare: acuratețe a datelor introduse, viteză mare de tastare;
Constituie avantaj, cunoașterea unei limbi de largă circulație internațională.