Regional Field Sales Manager KA in Arad

Business: HEINEKEN Romania Where: Arad, RO Working in: Commerce Doing: Sales - Off Trade Contract: Permanent Closing Date: 30 September 2022 Scopul postului:Realizeaza managementul clientilor de tip Key Account, precum si executia in piata pe canalul Key Account (KA)in zona alocata,pentru a asigura cresterea cotei de piata si profitabilitatea canalului, prin atingerea indicatorilor de performanta specifici postului.Conduce fortade vanzari KA din subordine din regiunea alocata, pentru asigurarea vizibilitatii adecvate portofoliului Heineken Romania, in conformitate cu standardele companiei si pentru dezvoltarea unor relatii sustenabile de parteneriat cu clientii din aria de responsabilitate.Responsabilitati :Managementul vanzarilor pe canalul Key Account;Construieste si propune NFSM-ului planul comercial anual, de ciclu si lunar pentru clientii Key Accounts din regiunea alocata;Conduce implementarea indicatorii de performantala clientii din aria de responsabilitate conform KPI-ilor specifici pozitieipentru regiunea alocata, fiind responsabil de atingerea obiectivelor agreate;Distribuie si comunica lunar resursele alocate la nivel de ruta de KASR;Stabileste si evalueaza obiective lunare /anuale/ pentru indicatorii de performanta pentru fiecare dintre oamenii din subordine;Comunica si se asigura de aderenta la politicile companiei cu privire la produsele returnate si cele expirate/deteriorate;Conduce implentarea activitatilor de Trade Marketing nationale si regionale la clientii din aria de responsabilitate, conform Trade Calendar-ului;Dezvolta si propune lunar activitati, folosind resursele alocate, care sa sustina atingerea/cresterea indicatorilorde performanta specifici pozitiei;Asigura continuitatea dezvoltarii metodelor si tehnicilor de vanzare si participa la transferul celor mai bune practici utilizate in segmentul sau reprezentativ Key Account;Comunica proactiv cu departamentul de Key Account national in vederea maximizarii oportunitatilor identificate in piata distribuitori si echipa din subordine;Dezvolta relatia cu clientii de tip KA la nivel de senior operations management, prin business review-uri trimestriale, identificarea oportunitatilor si construirea de planuri de business la nivel de canal si client;Se asigura ca planul promotional agreat la nivel de departament Key Account national se executa conform conditiilor contractuale;Coordoneaza procesul de Route to MarketKey Account din regiune,precum frecventa de vizitare, rutele optime zilnice pentru fiecare SR Heineken, verificand lunar daca sunt respectate;Asigura recuperarea ambalajelor returnabile si a paletilor prin coordonarea fortei de vanzari si comunicarea cu departamentul logistic;Verifica si aproba intocmirea documentelor necesare,in conformitate cu politica Heineken Romania;Se asigura ca toate mijlocele fixe sunt inregistrate in Hermes iar baza de date este acurata prinverificarea periodica a inregistrarilor facute de KA SR;Se asigura ca mijloacele fixe alocate la clienti sunt profitabile;Se asigura ca bugetele logistice pentru mijloacele fixe sunt administrate eficient;Aloca bugetul DTM catre fiecare membru al echipei sale, conform procedurii de alocare Discount to market si conform planurilor lunare/ciclu agreate;Se asigura ca DTM-ul este investitin conformitate cu procedura de alocare Discount to market si conform planurilor lunare/ciclu agreate, monitorizand redactarea documentelor necesare;Recruteaza, dezvolta si isi conduce echipa catre obtinerea de performante;Organizeaza activitatea echipei astfel incat sa se atinga obiectivele si sa se utilizeze competentele fiecarui subordonat;Evalueaza performanta si potentialul echipei din subordine;Conduce intalnirile de evaluare a performantei si se asigura ca procesul de Management al Performantei se desfasoara in termenul limita agreat la nivel de companie;Se asigura de comunicarea eficace a politicilor si programelor din cadrul companiei;Identifica nevoile de dezvoltareale echipei din subordine prin vizite de piata periodice impreuna cu aceasta si ofera sprijin personal sau preia initiativa pentru a le satisface;Se asigura de desfasurarea programului de inductie pentru noii membri ai echipei;Participala programele de training organizate de companie si urmareste dezvoltarea propriilor competente raportate la utilizarea tehnicilor de vanzari;Exploateaza rational si întretine, cu diligenta unui bun proprietar, bunurile aflate în dotare autoturism, telefon mobil, etc si se obligasasuporte cheltuielile cu depasirea abonamentului telefonic;Pentru orice prejudiciu adus angajatorului (furt, pierdere, distrugere) raspunde material;Îsi însuseste si respectatoate procedurile, normele/regulile interne si politicile companiei, precum si componentele acestora pe departamente/functiuni; Îndeplineste orice alte sarcini de serviciu care fac parte, de drept din fisa postului;Atributii si responsabilitati privind protectia muncii, inclusiv de securitate si sanatate in munca;Sa-si insuseasca si sa respecte cerintele de securitate a muncii in timpul executarii sarcinii de munca;Sa nu permita ridicarea, deplasarea, distrugerea unui dispozitiv de securitate sau sa nu o faca el insusi si sa nu impiedice aplicarea metodelor si procedurilor adoptate in vederea reducerii/eliminarii factoriilor de risc de accidentare si imbolnavire profesionala;Sa mentina locul sau de munca, din punct de vedere al mediului, intr-o stare corespunzatoare cerintelor de securitate si de igiena;Sa anunte imediat conducatorul direct al locului de munca despre orice defectiune sau alta situatie care ar putea constitui un factor de risc de accidentare si imbolnavire profesionala;Sa anunte imediat managerul direct in cazul producerii unui accident de munca si sa ia masuri urgente de acordarea primului ajutor si stabilizarea situatiei, astfel incat pericolul sa nu se extinda;Sa se prezinte la lucru numai in stare normala, fara a fi sub influenta bauturilor alcoolice si suficient de odihnit;Sa verifice, inainte de inceperea lucrului, daca instrumentele de lucru corespund cerintelor de securitate si sa nu le foloseasca pe cele neconforme, anuntandu-si seful ierarhic despre situatia constata;Sa utilizeze echipamentul individual de protectie din dotare corespunzator scopului pentru care a fost acordat;Sa dea relatiile solicitate de organele de control si de cercetare in domeniul protectiei muncii;Are obligatia sa se prezinte la examenele medicale programate;Sa se prezinte la medicul de medicina muncii, in cazul unui concediu medical, pentru a fi luat in evidenta;CompetenteCompetente de Leadership:Motiveaza si inspira pe cei din jur in alegerea directiei corecte si ia initiativa de a trece la actiune;Deleaga sarcini (dupa o analiza prealabila a acestora) catre ceilalti pentru a le facilita dezvoltarea profesionala.Stabileste directii clare si arata calea ce trebuie urmata, aliniind oamenii si resursele la nevoile organizatiei;Integreaza cu succes in activitatea zilnica procesele si sistemele din cadrul companiei de ex. : Managementul Performantei, TPM etc asumandu-si responsabilitatea acestor procese;Competente FunctionaleExcelenta in executie (in vanzari)Conduce executia planului anual legat de client;Stabileste target-urile de executie operationale locale la Punctele de Vanzare ale fortei de vanzari (de exemplu numarul devitrine frigorifice amplasate);Furnizeaza instrumentele necesare si directii generale clare si pentru a fi indeplinite de forta de vanzare;Monitorizeaza permanent si evalueaza planul pentru a se asigura ca se desfasoara bine si, daca este necesar, intervine;Monitorizeaza consecvent si evalueaza activitatile legate de eficienta si ROI;Organizarea vanzarilor si managementul performantei;Identifica lipsurile din performanta in vanzari si posibilitatile de imbunatatire, pe baza istoricului trendurilor si a unor obiective prestabilite;Foloseste instrumente cantitative pentru a proiecta acoperirea optima a vanzarilor (resurse, activitatile legate de vizite, frecventa,durata etc.);Dezvolta, instruieste, promoveaza, recruteaza si disponibilizeaza oamenii din vanzari, intr-un mod pro-activ, pentru a se asigura caorganizatia ramane competitiva;Coordoneaza lanivel inter-departamental pentru a imbunatati deservirea clientului;Incorporeaza atributii clare, responsabilitati si metode de munca;Monitorizeaza consecvent si evalueaza performanta in vanzari;Stabileste obiectivele SMART din vanzari care sa fie armonizate cu strategia de trade marketing si cu obiectivele stabilite;Formuleaza cunostinte strategice si operationale despre client pentru a dezvolta afacerea impreuna;Asigura integrarea cunostintelor despre client in Strategiile de Brand, de Portofoliu si de Canal de Distributie;Se asigura ca toti cei care lucreaza cu clientul sunt bine informati si ca si-au insusit cunostintele despre client pe care le-au incorporat in strategiile si planurile lor;Conduce elaborarea si indeplinirea eficienta a planurilor de afaceri legate de client;Gestioneaza eficient echipe/terte parti, din interiorul companiei si din afara ei;Implica eficient clientii si partenerii interni in asigurarea armonizarii si a depasirii obstacolelor;Reprezinta interesele clientului;Monitorizeaza si evalueaza planul de implementare si performanta in raport cu scopurile;Cerintele postului Studii superioare absolvite;Experienta de minim 3 ani de vanzari in teren (preferabil in Key Account);Experienta de 3-5 ani in FMCG;O intelegere aprofundata a clientilor/ canalului Key Account;Capacitate demonstrata de a monitoriza practicile de afaceri din exteriorul companiei;Capacitate demonstrata de a stabili standarde in cadrul companiei pornind de la cele mai bune practici din interiorul sau din afara industriei noastre; Capacitate demonstrata de a construi relatii cu toate persoanele cheie si de a identifica oportunitati pentru impartasirea de informatii, experiente si idei cu alte persoane din organizatie;Capacitate demonstrata de a-i motiva pe ceilalti pentru a conduce procesul de schimbare si a le consolida angajamentul fata de un scop comun;Capacitate demonstrata de a promova o cultura bazata pe performanta;Cunostinte avansate de limba engleza; Aptitudini, abilitati, cunostinteCunostinte aprofundate de Trade-Marketing;Abilitati de prezentare (Business presentation);Experienta in managementul proiectelor;Abilitatea de a vedea imaginea de ansamblu;Permis de conducere;Cunostinte foarte bune de MS Office (Word, Excel, Power Point) My profile Manage your profile to save job applications & manage alerts

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!