Descrierea Rolului Cerințe Ce oferă Compania Salariu competitiv, în funcție de experiență și performanta; Oportunități de dezvoltare profesională. Descrierea Procesului de Recrutare Etapa Nou: prima etapă a procesului în care se înregistrează candidatura Etapa Sursă: se face o evaluare preliminară a potențialului candidat Etapa Screening: se face o analiză mai profunda a CV-ului și se verifică experiența și competențele Etapa Interviu: candidatul este invitat la un interviu pentru a discuta în detaliu despre experiența sa și despre rolul pentru care a aplicat Etapa Evaluare: se face o evaluare finală a candidatului Etapa Verificare Client: ultima etapă în care se verifică referințele și istoricul profesional al candidatului Vă încurajăm să aplicați prin formularul de aplicare. Vă mulțumim pentru interesul manifestat față de această oportunitate și așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem! Introduction Suntem in cautarea unei persoane potrivite pentru rol Relationship Manager, in cadrul unei companii recunoscută pe plan internațional pentru dedicarea față de clienți și angajați. Compania activeaza în sectorul serviciilor financiare IFN, unde si-a consolidat poziția prin oferirea de soluții inovative și de înaltă calitate. Requirements Studii superioare finalizate, de preferinta economice; Experienta de vanzari in domeniul financiar bancar constituie un avantaj; Abilitati de dezvoltare portofoliu clienti persoane juridice; Cunostinte cu privire la cerintele de cunoastere a clientelei; Orientare catre nevoile clientului; Excelente abilitati de comunicare, negociere si relationare interpersonala; Limba engleza, nivel mediu/avansat; Cunostinte Microsoft Office; Information lucia.negru@randstad.ro Organisation/Department Business Development IFN Job description Ca Relationship Manager, veți fi responsabil pentru gestionarea și dezvoltarea relațiilor cu clienții, identificarea oportunităților de afaceri și îndeplinirea obiectivelor de vânzări. Pe lângă acestea, veți avea un rol cheie în dezvoltarea strategiilor de retenție a clienților și vă veți asigura că serviciile oferite satisfac nevoile clienților. Responsabilitati principale: Mentinere/atragere/dezvoltare portofoliu clienti persoane juridice; ✓ intreprinde actiuni de prospectare potentiali clienti; ✓ dezvolta portofoliu clienti; ✓ management de portofoliu clienti; Efectueaza vizite la sediul clientului; Realizeaza verificari/analizeaza/propune incadrarea in grad de risc din perspectiva cunoasterii clientelei, la initierea relatiei de afaceri; Colecteaza documente financiare/juridice necesare dosarului de finantare; Contribuie la realizarea obiectivelor de vanzari, urmarind maximizarea profitabilitatii pe segmentele de clienti alocate; Monitorizeaza calitativ si cantitativ portofoliul de produse pentru clienti; Realizeaza rapoarte periodice.
Relationship Manager in Bucuresti
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat