Candidatul ideal Negociere; Comunicare si diplomatie; Sociabilitate; Flexibilitate; Organizare si planificare; Rezistenta la stres; Asertivitate; Minte analitica; Orientat spre rezultat; Cunostinte de operare a programelor Microsoft Office; Intocmirea si verificarea documentelor de contabilitate primara - factura, NIR, bonuri fiscale, monetare, evidenta a stocului ( gestionarea si alimentarea stocului ); Rigurozitate in respectarea cu acuratete a termenelor limita si a sarcinilor transmise; Experienta in domeniul vanzarilor; Initiativa si orientare spre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Identificarea si contactarea clientilor potentiali in vederea emiterii ofertei, negocierii, incheierii si executarii contractelor comerciale; Coordonarea activitatii zilnice prin respectarea routing-ului si a rapoartelor catre superiorul ierarhic; Stabileste detaliile operationale: preturi, contract, termene de plata, servicii; Stabilirea si urmarirea realizarillor obiectivelor de vanzari si incasari, conform planului de vanzare si incasare; Cresterea volumului vanzarilor prin adoptarea unei atitudini profesioniste orientate catre client; Intretinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii deja existenti ai companiei; Raspunderea in transmiterea corecta, completa si in timp, a informatiilor si a documentelor catre client. BENEFICII: Mediu profesionist de lucru & prielnic pentru dezvoltare profesionala; Colectiv tanar; Pachet salarial competitiv.