Responsabil HR in Bucuresti

This text can be a short description about your company. A so called "boilerplate", describing your business, services or products that you offer and your target group. This text should be informative rather than selling. Suntem în căutarea unui Responsabil HR pentru o companie ce activează în industria frumuseții. Este un multibrand ce pune la dispoziție o gama variată de produse profesionale de manichiura și pedichiura, produse de îngrijire si tratament, alături de instrumente calitative pentru profesionisti din domeniu. Dacă ești o persoana motivata și pasionată de domeniul resurselor umane, asteptam cu nerabdare sa te cunoastem si sa îți oferim oportunitatea de a te dezvolta profesional în cadrul companiei partenerului nostru. Responsabilitati: Politici si proceduri HR – elaborarea, implementarea si monitorizarea acestora HR Admin – supervizarea procesului de intocmire si modificare a documentelor angajatilor; întocmirea unei proceduri; asigurarea ca totul este in linie cu legislația in vigoare. Salarizare –coordonarea activitativitati de salarizare alaturi de financiar: verifica statele salariale, bonusuri acordate. Analiza diferentele dintre luna curenta si luna precedenta,etc Onboarding – Elaborarea si implementarea procesului de onboarding si integrare a noilor angajati in companie Performance Management – a supervizare proces existent de Evaluare a Performantei din cadrul companiei Beneficii – elaborarea si implementarea politicii de compensații si beneficii acordate angajaților. Planuri de retentie ale angajatilor – propunerea si implementarea unor măsuri (financiare si non-financiare care sa preintampine părăsirea companiei). Recrutare si selectie –gestionarea end-to -end a procesului de recrutare Sustinerea de exit interview -urilor si analizarea lunara a motivelor plecarii angajatilor. Propunerea de măsuri adecvate care sa ducă la scaderea fluctuatiei de personal . Implementare ERP HR – participarea si asigurarea suportului pentru implementarea acestuia Cerințe : Studii superioare finalizate, de preferat în domeniu resurselor umane. Minim 3 + ani experiența într-un rol similar. Bune abilitati de comunicare, organizare, spirit de observatie, atenție la detalii și flexibilitate; Competente si bune abilități de organizare; Atitudine pozitiva, autodeterminare, spirit de echipa; Punctualitate si rigurozitate in îndeplinirea sarcinilor de serviciu. Bună cunoaștere a legislației muncii. Bune abilități de management al oamenilor. Cunoștințe excelente ale pachetului Microsoft Office.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!