Activitati de secretariat, inregistrare documente, arhivare documente, tehnoredactare, tiparire si multiplicare documente; primire si transmitere a e-mail-urilor, etc;
Participa la pregătirea și organizarea diverselor intalniri interne si externe si asigura protocolul in cadrul intalnirilor;
Corecteaza, copiaza, compileaza diverse documente in vederea realizarii unor situatii centralizate/statistici; indosariaza prezentari, pregateste mape, etc;
Raspunde de respectarea circuitului documentelor si a normelor interne privind arhivarea acestora; arhiveaza fizic si electronic, conform instructiunilor primite;
Comanda si mentine stocurile de produse de papetarie si protocol;
Comanda echipamente de lucru (laptopuri, monitoare, tastatura etc) conform procedurilor;
Planifica aranjamentele de călătorie de afaceri in tara si strainatate;
Asigura o comunicare clara și eficienta a informațiilor intre si către celalalte departamente;
Asigurara suportuladministrativ pentru toate departamentele firmei
Qualifikationen
Studii superioare finalizate (de preferat economice) și experiență profesională într-o poziție similara de min.3 ani;
Cunoștințe de MS Office (Outlook, Word, Excel, etc);
Cunoasterea limbii germane sau engleza (conversational si scris) constituie un avantaj;
Cunostinte de contabilitate primara (introducerea și gestionarea facturilor, operare NIR și alte activități similare);
Capacitatea de a lucra eficient in conditii de termen limita si multitasking;
Integritate profesionala, perseverență, seriozitate, receptivitate, inteligență și capacitate de gândire logică;
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!