Postul presupune : Răspunde de activitatea din cadrul Serviciul Intern de Prevenire și Protecție. Serviciul Intern de Prevenire şi Protecţie (S.I.P.P.) aplică reglementările legislative în vigoare și normele referitoare la prevenirea riscurilor de incendii și altor riscuri, securitatea muncii, protecția sănătății angajaților, gestionarea deșeurilor și protecția mediului, elaborarea de instrucțiuni proprii, specifice de securitate a muncii, și răspunde de acestea.. Principalele atribuții, sarcini și responsabilități referitoare la post : Ø Pe linia de SSM - Efectuează identificarea pericolelor şi evaluarea riscurilor pentru fiecare componentă a sistemului de muncă, respectiv executant, sarcină de muncă, mijloace de muncă/echipamente de muncă şi mediul de muncă pe locuri de muncă/posturi de lucru; - Elaborarează, monitorizează şi actualizează planului de prevenire şi protecţie; - Împreună cu conducătorii locurilor de muncă elaborează instrucţiuni proprii pentru completarea şi/sau aplicarea reglementărilor de securitate şi sănătate în muncă, ţinând seama de particularităţile activităţilor, ale locurilor de muncă/posturilor de lucru, şi asigură difuzarea acestora după ce au fost aprobate de către conducere; - Elaborează tematiciile pentru toate fazele de instruire, stabilirea, în scris, a periodicităţii instruirii adecvate pentru fiecare loc de muncă în instrucţiunile proprii, asigurarea informării şi instruirii lucrătorilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă şi verificarea însuşirii şi aplicării de către lucrători a informaţiilor primite; - Elaborează programul de instruire-testare la nivelul societății; - Actualizarea și implementarea procedurilor și regulamentelor interne privind sănătatea și securitatea în muncă, conform cerințelor legislative în vigoare; - Gestionarea relației cu organele de specialitate (ITM, etc) ; - Stabilirea, dispunerea și urmărirea punerii în aplicare a măsurilor corective în urma auditurilor organelor de specialitate (ITM, etc) ; - Gestionarea relației cu cabinetele de medicina muncii; - Asigură eficiența activității Comitetului de securitate și sănătate în muncă și colaborează cu reprezentanții lucrătorilor pentru realizarea programelor privind îmbunătățirea condițiilor de muncă; - Acordarea de consultanță departamentelor cu privire la reglementările de SSM; - Urmărește menținerea condițiilor de lucru pentru care s-a obținut autorizarea și solicitarea revizuirii la schimbarea condițiilor de muncă inițiale; - Alte atribuții și obligații, asa cum decurg ele din cerințele legislative aplicabile în vigoare și din dispozițiile conducerii Tursib; Ø Pe linia de PSI : - Să identifice aspectele legate de mediu, ce caracterizează activitățile desfășurate de societate și să evalueze impactul de mediu produs de companie și să acționeze în sensul reducerii și chiar al eliminării lui, prin respectarea normelor legale; - Să monitorizeze și să îmbunătățească activitățile legate de mediu, în special gestiunea deșeurilor; - Să realizeze auditul intern pe probleme de management de mediu; - Raportează și întocmește situațiile cerute de Protecția Mediului și Garda de Mediu; - Urmărește reclicarea materialelor refolosibile lunar; - Încheie contracte cu firmele specializate în recuperarea deșeurilor; - Pregătește documentațiile necesare și asigură obținera autorizațiilor, acordurilor, avizelor din domeniul protecției mediului, necesare pentru desfășurarea activității. Ø Pe linie de Protecția Mediului : - Să identifice aspectele legate de mediu, ce caracterizează activitățile desfășurate de societate și să evalueze impactul de mediu produs de companie și să acționeze în sensul reducerii și chiar al eliminării lui, prin respectarea normelor legale; - Să monitorizeze și să îmbunătățească activitățile legate de mediu, în special gestiunea deșeurilor; - Să realizeze auditul intern pe probleme de management de mediu; - Raportează și întocmește situațiile cerute de Protecția Mediului și Garda de Mediu; - Încheie contracte cu firmele specializate în recuperarea deșeurilor. Responsabilități specifice : - Întocmește fișele individuale de instruire la angajare și face instructajul introductiv general noilor angajați; - Distribuie fisele individuale de instruire șefilor de departamente etc, care au responsabilitatea de a face instructajul periodic; - Face verificări programate și neprogramate a respectării normelor de SSM, apărare împotriva incendiilor; protecția mediului; - Asigură însușirea și respectarea de către tot personalul a prevederilor reglementărilor aplicabile în activitățile desfășurate. Cerințe obligatorii: - Studii superioare tehnice; - Masterat în Managementul Securității, Sănătății și al Relațiilor de Muncă sau Curs Postuniversitar de Evaluare a Riscurilor, cu o durată de cel puțin 180 de ore. - Curs Cadru Tehnic PSI; - Constituie avantaj perfecționările (specializările) în următoarele domenii : Curs Responsabil de Mediu, Curs Managementul Gestiunii Deșeurilor, Curs Auditor Intern ISO 19011:2018, Curs Management Sisteme Integrate (ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 si ISO 45001:2018) - Vechime de minim 3 ani în domeniu; - Cunoștințe temeinice de operare MS Office, cunoșterea legislației din domeniu; - Abilități, calități și aptitudini necesare : operativitate, atenție distributivă, experiență în relațiile interumane, integritate şi corectitudine, spirit de lucru în echipă, meticulozitate, capacitate de comunicare și organizare, bune abilități de coordonare și control al activității; atitudine pozitivă, seriozitate. - Alte cerințe : posesor permis conducere categoria B, cunoașterea unei limbi de circulație internațională (engleză)
Sef Serviciu Intern de Prevenire si Protecție in Sibiu
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!