Cunoștințe avansate în domeniul logisticii contractuale;
Cunoștințe aplicații tehnice specifice domeniului – reprezintă un avantaj;
Abilități de coordonare, delegare, comunicare, organizare.
Descrierea jobului
Responsabilități
Coordonarea operationala a activitatii din depozitul logistic si coordonarea angajatilor;
Verificarea constanta a respectarii procedurilor si normelor in cadrul depozitului;
Analiza activitatii in depozit din punct de vedere al performantelor, productivitatii, eficientei si implicit propunerea / implementarea unor masuri de optimizare / eficientizare;
Administrarea principalului instrument informatic de gestiune al depozitului (Warehouse Management System);
Stabilirea de obiective impreuna cu angajatii si comunicarea clara a nivelului de performanta asteptat;
Raportari periodice ( zilnic, saptamanal sau lunar) catre superiorii directi privind activitatea si rezultatele depozitului;
Responsabil P&L pentru site.
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!