Rolul tau:Ca Specialist Contact Center vei interactiona cu clientii BCR pe canalele de comunicare disponibile: telefon, e-mail, webchat, SMS etc. Vei fi responsabil de fidelizarea clientilor precum si de promovarea produselor si serviciilor oferite de banca.Cum vei contribui:Oferirea de suport si indrumare, prin telefon, pentru clientii existenti si potentiali, in concordanta cu gama de produse disponibile; Verificarea corectitudinii datelor de identificare ale clientilor cuprinse in documentele contractuale aferente produselor/ serviciilor BCR; Gestionarea apelurilor primite de la clientii BCR sau de la potentialii clienti precum si inregistrarea acestora in sistem; Gestionarea documentelor primite de la clienti in vederea finalizarii procesului de vanzare; Participarea la atingerea obiectivelor echipei, prin indeplinirea obiectivelor individuale.Ce te va ajuta sa ai success:Cunoasterea limbii romane la un nivel avansat; Bune abilitati de comunicare orala si scrisa; Orientare catre client si capacitatea de a gasi rapid solutii; Capacitate de concentrare si de ascultare activa; Abilitati de operare PC (cunoasterea pachetului MS Office constituie un avantaj); Experienta anterioara intr-un call center sau in activitati similare constituie un avantaj.Crezi ca te potrivesti? Iata ce iti oferim:Oportunitatea de a te dezvolta intr-una dintre cele mai importante institutii bancare din Europa; Asigurare medicala privata; Pana la 27 zile de concediu de odihna in functie de anii de experienta profesionala; Zile libere platite pentru evenimente neasteptate; Zi libera de ziua ta de nastere; Facilitati bancare si extra beneficii pentru pensia privata; Plan de beneficii flexibile prin platforma Benefit online.Atentie: Contractele de munca pt. colegii din Contact Center sunt incheiate, initial, pe per. determinata de 1 an de zile, cu posibilitate de prelungire. BCR prelucreaza datele cu caracter personal in conformitate cu prevederile din domeniul protectiei datelor cu caracter personal. Efectuam activitati de prelucrare necesare in vederea incheierii contractului de munca si ne intemeiem pe obligatie legala si interes legitim. Procesul de recrutare nu implica realizarea de profile sau procese decizionale automate.Aveti urmatoarele drepturi: dreptul la informare, de acces la date, la rectificare, la stergerea datelor, la restrictionarea prelucrarii, la portabilitatea datelor, la opozitie, de a nu fi supus unei decizii individuale automate si de a va adresa ANSPDCP sau instantelor competente, in masura in care considerati necesar. Pentru mai multe detalii va rugam sa accesati https://www.bcr.ro/ro/cariere/informare-candidati.
Specialist Contact Center (Ploiesti) in Ploieşti
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat