Responsabilitati principale. Ø Asigura inlocuirea persoanelor absente temporar prin preluarea atributiilor urmatoarelor functii : Manager de clientela : ü Dezvolta portofoliul de clienti, gestioneaza si optimizeaza relatia cu acestia ; ü Este proactiv in relatia cu clientii si identifica nevoile acestora ; Fidelizeaza clientii prin calitatea produselor si a serviciilor oferite ;Manager Clientela si Operatiuni. ü Dezvolta direct relatiile comerciale cu clientii si atrage noi clienti din traficul spontan al agentiei; ü Asigura vinzarea produselor si serviciilor bancare si efectuarea operatiunilor curente cu/fara numerar. Administrator operatiuni curente: ü Efectueaza operatiunile de ghiseu pentru clientela Retail si/sau Corporate; ü Asigura vanzarea produselor si serviciilor simple catre clientela Retail si/sau Corporate. Ø La solicitarea Directorului Regional Retail poate asigura si inlocuirea altor functii, cu conditia cunoasterii atributiilor incredintate. Ø Inaintea preluarii atributiilor postului, Specialistul Echipa Transversala Suport primeste si isi insuseste fisa specifica postului incredintat. Ø Alte responsabilitati : Cunoaste si aplica corect Normele, Instructiunile si Procedurile specifice clientelei retail si comerciala ; Aplica prevederile Programului BRD de cunoastere a clientelei, prevenirea spalarii banilor si combaterea utilizarii bancii in scopul finantarii actelor de terorism; Asigura confidentialitatea informatiilor si datelor referitoare la conturile clientilor si operatiunile efectuate; Solicita supervizarea operatiunilor realizate respectand nivelele de competenta stabilite prin cadrul normativ in vigoare; Cunoaste si respecta regulile de securitate (inclusiv informatica), respecta confidentialitatea codurilor de acces, userilor si parolelor de acces in aplicatiile informatice pe care le utilizeaza; Realizeaza securitatea zilnica prin autocontrol; Asigura respectarea prevederilor documentelor normative privind supravegherea permanenta si furnizeaza responsabililor elementele necesare efectuarii controalelor si formalizarii acestora; Transmite alerte de risc operational, catre superiorul ierarhic, atunci cand este cazul, in conformitate cu cadrul normativ; Asigura securitatea fizica a postului sau de lucru; (blocarea statiei de lucru in momentul parasirii acesteia, securizarea biroului/postului de lucru – prin incuiere cu cheie sau tastare cod armare pentru salariatii care manipuleaza numerar); Aplica principiile „clean desk” policy (mentinerea ordinii in spatiul de lucru, pastrarea documentelor de lucru pina la arhivare in spatii inchise, neaccesibile clientilor si distrugerea documentelor fara valoare, prin rupere); Arhiveaza documentele in cadrul unitatii in care au fost procesate confom fluxurilor de arhivare, inregistreaza unitatile arhivistice in Sivadoc si pastreaza arhiva in conditii adecvate. Cunostinte generale economice; bancare generale; vanzari; despre BRD; despre concurenta; specificul si evolutia pietei. Cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare. Cunoasterea legislatiei romanesti in materie dе credite. Cunostinte informatice : Excel, Word , PPT. Experienta bancara generala sau agent vanzari, asigurari, promoter, relatii publice. Cunoasterea unei limbi straina dе circulatie internationala (preferabil)
Specialist Echipa Mobila - Regiunea Sud Vest– Gr. Retail 37 in Slatina
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat