Specialist Master Data - SSC Finance in Bucuresti

Contamos com você para Poziția este deschisă pentru perioadă nedeterminată, în cadrul departamentului SSC Finance România la Saint-Gobain Glass, ocupantul acestui post urmând să își desfășoare activitatea în regim hibrid (birou Bucureşti şi fabrica din Călăraşi), în subordinea directă a Managerului de Proces. RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE: asigură procesarea promptă și exactă a adăugărilor, modificărilor și dezactivărilor înregistrărilor de date de bază ale furnizorilor, clienților și conturilor din planul de conturi general respectând acordurile din procedurile stabilite;asigură validarea corectitudinii cererilor primite prin intermediul platformelor grupului Saint-Gobain pentru datele de bază;verifică documentele suport şi se asigură că toate cererile conțin documentația justificativă corespunzătoare și sunt conforme cu cerințele grupului și cu legislația locală înainte de a fi transferate în SAP;asigură procesarea cererilor de date de bază în timp util și cu acuratețe, efectuând verificări de integritate pentru a asigura o calitate ridicată a datelor de bază în momentul creării acestora;participă la sarcini și proiecte de actualizare a datelor pentru a îmbunătăți calitatea acestora;participă la revizuirea și propunerea de modificări ale instrucțiunilor de lucru și procedurilor privind datele de bază;identifică și prezintă soluții pentru îmbunătățirea continuă a proceselor;colaborează împreună cu alte funcții (Achiziții, Serviciul Clienți, Finanțe) pentru a pune în aplicare modificările de proces și configurarea datelor de bază;asistă la controalele externe și interne in ceea ce priveşte informaţiile legate de datele de bază;reprezintă master data în echipe interfuncționale și/sau în reuniuni, după cum este necesar;servește ca resursă sau persoană de contact pentru consiliul de guvernanță a datelor de bază;asistă în proiecte în care sunt necesare sprijin și încărcări de date principale;urmărește şi analizează indicatorii de performanţă pentru a sprijini și a crește acuratețea datelor. Este trabalho é para você? EDUCAȚIE ŞI EXPERIENȚĂ: studii superioare, preferabil tehnice;experiența de 2-3 ani în domenii similare constituie avantaj;experiența de lucru anterioară în sistemul de lucru SAP constituie avantaj;limbă engleză - nivel mediu sau avansat. COMPETENȚE PRINCIPALE: abilităţi de lucru cu sisteme de integrare şi orientare spre soluţii;focalizare pe îndeplinirea obiectivelor şi respectarea termenelor;abilitatea de a lucra atât independent cât şi în echipă;deschidere, curiozitate și minuțiozitate;abilitatea de a lucra într-un mediu multicultural;adaptabilitate flexibilă şi uşoară la mediul de lucru digital;foarte bună stăpânire a instrumentelor Office 365 (Excel, PowerPoint, Outlook, dar şi MS Teams și suita de instrumente specifice colaborării online). Estamos prontos para recebê-lo Suntem peste 2000 de colegi în Saint-Gobain România, și toți facem parte din echipa extinsă Saint-Gobain. Ce vei găsi aici ? Vei face parte dintr-o echipă diversă și incluzivă.Avem echipe diversificate. Încurajăm incluziunea și promovăm diversitatea în toate formele sale: gen, naționalități, formare, parcursuri profesionale, generații, dizabilități, origine etnică și socială, oriunde suntem prezenți. Suntem o adevărată comunitate.160.000 de angajați în întreaga lume. 160.000 de oameni uniți de aceeași pasiune: să acționeze în fiecare zi pentru a face lumea un loc mai frumos și mai sustenabil în care să locuim. Te dezvolţi profesional şi poţi fi mobil în interiorul Grupului.Poţi schimba țara, compania sau domeniul de activitate! Mobilitățile inter-profesionale și inter-branduri favorizează accesul la posturi de înaltă responsabilitate și oferă o valoare adăugată reală angajaților noștri. Faci parte dintr-o comunitate care construieşte o lume mai bună.Ne angajăm să ne asigurăm că activitățile noastre, angajații noștri și partenerii noștri sunt implicați împreună în construirea unei lumi mai durabile și mai incluzive. La Saint-Gobain, responsabilitatea socială corporativă (CSR) se află în centrul modelului nostru de generare a valorii. Poţi deveni acţionar în propria companie.Planul de economii al angajaților, cunoscut sub numele de "PEG", lansat de peste 30 de ani, este disponibil în 53 de țări (inclusiv în România). PEG este deschis oricărui angajat care a lucrat cel puțin 3 luni în cadrul companiei. Angajații pensionați sunt, de asemenea, eligibili pentru acest sistem.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!