Specialist Middle Office Non Retail - Sucursala Giurgiu (durata determinata) in Giurgiu

Specialist Middle Office Non Retail - Sucursala Giurgiu (durata determinata) Giurgiu, Romania Fixed term contract Retail & online banking Aplica Misiune Principalele responsabilităţi:Atributii in ceea ce priveste activitatea comerciala: - Asigura suport consilierilor de clientela in identificarea clientilor si prospectilor in vederea contactarii acestora; - Asigura suport consilierilor de clientela in vederea pregatirii vizitelor la clienti/prospecti (colectarea informatiilor utile – identficare client, coordonate principale, informatii financiare, indicatori de risc, etc); - Asigura suport consilierului de clientela in pregatirea si realizarea campaniilor comerciale;Atributii in ceea ce priveste operatiunile curente: - Deschide, gestioneaza si inchide conturile curente, alte produse ale clientilor din portofoliu, cu informarea / la solicitarea consilierului de clientela; - Urmareste operatiunile curente ale clientilor persoane Non Retail.); - Gestioneaza (urmareste) clientii cu conturi de baza la alte unitati BRD - Deschide / actualizeaza / inchide clienti / produse bancare la solicitarea consilierului de clientela; - Negociaza in numele clientului cu departamentul piete financiare - Redacteaza contracte, respectand procedurile in vigoare - Asigura suport in urmarirea respectarii conditiilor derogatorii negociate cu clientii;Atributii in ceea ce priveste activitatea de creditare: - Asigura suport consilierilor de clientela in obtinerea documentatiei pentru dosarele de credit, - Asigura suport consilierilor in urmarirea scadentelor de rambursare a creditelor angajate, pe baza informatiilor furnizate de CRSC; - Asigura suport in demersurile consilierului de clientela pentru recuperarea angajamentelor cu scadente depasite; - Efectueaza demersurile pentru emiterea de catre GTB a scrisorilor de garantie /contragarantie bancara in valuta; - Asigura suport consilierilor la semnarea contractelor de credit si de garantii de catre persoanele autorizate din partea bancii si a clientului;  - Asigura suport in respectarea clauzelor speciale prevazute in cadrul contractelor de credit, altele decat cele urmarite de analistul de urmarire; - Asigura incasarea comisioanelor si dobanzilor restante sau cu prelevare manuala (altele decat cele incasate de operatorul back-office); - Semneaza contractele de ipoteca imobiliara accesorii contractelor de credit ale clientilor CIB. Alte activitati:- Asigura suport consilierilor pentru fiabilizarea si completarea bazelor de date; - Gestionarea si actualizarea bazelor de date si a rapoartelor periodice - Verificarea si transmiterea situatiilor solicitate de audit, AML; - Asigura suport consilierului in activitatea de arhivare documente sau arhiveaza documentele pentru clientii CIB din gestiunea proprie. Profil Cunostinte si experienta: - Cunostinte privind tehnicile comerciale specifice produselor bancare- Cunostinte privind legislatia romana in materie de credite- Cunostinte economice, legislative, fiscale, in legatura cu domeniul bancar.- Cunostinte de baza in domeniul analizei financiare- Cunostinte informatice : Word, Excel, PPT - Limbi straine Engleza/ Franceza Profilul candidatului: - Capacitate de analiza si sinteza- Capacitate de organizare a muncii- Capacitatea de rezolvare rapida / furnizare de solutii in caz de incidente / probleme- Abilitati de comunicare si lucru in echipa / transversal- Atentie la detalii- Spirit organizatoric Descriere Asigura suport consilierilor de clientela Non Retail si in dezvoltarea relatiilor cu clientii (activitatea de vanzare) si in gestionarea eficienta, rentabila si de calitate a produselor/serviciilor clientilor existenti in portofoliul alocat; Asigura suport consilierilor in activitatea de creditare si prospectare comerciala; Raspunde de gestiunea operativa a conturilor si de formalitatile administrative necesare executarii operatiunilor bancare de catre clientii din portofoliul atribuit cu conturi la sucursala/grupul respectiv, avand permanent in vedere cresterea calitatii serviciilor furnizate; We are an equal opportunities employer and we are proud to make diversity a strength for our company. Societe Generale is committed to recognizing and promoting all talents, regardless of their beliefs, age, disability, parental status, ethnic origin, nationality, gender identity, sexual orientation, membership of a political, religious, trade union or minority organisation, or any other characteristic that could be subject to discrimination. Reference: 22000OF3 Entity: BRD Starting date: 2022/09/19 Publication date: 2022/08/24 Aplica Share

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!