Misiune Pozitie Urmareste si analizeaza indicatorii de calitate stabiliti pentru partenerii Groupama care intra in scopul Departamentului, propune si urmareste implementarea unor masuri pentru imbunatatirea calitatii serviciilor oferite pentru clientii Groupama de catre parteneri; Propune şi asigură implementarea planurilor de măsuri pentru cresterea gradului de satisfactie a clientilor, integrand toate sursele disponibile ale vocii clientilor, inclusiv din sondaje si reclamatii; Participa la elaborarea si implementarea studiilor de cercetare de piata si analize legate de mediul intern şi extern, comportamentul clienţilor, vocea clientilor, nevoile clienţilor, profilul de piaţă şi activităţiile concurenţei.Sarcini si Responsabilitati Intocmeste rapoarte prin care se urmareste si analizeaza indicatorii de calitate stabiliti pentru partenerii Groupama care intra in scopul Departamentului; Propune si urmareste implementarea unor masuri pentru imbunatatirea calitatii serviciilor oferite pentru clientii Groupama de catre partenerii Groupama care intra in scopul Departamentului; Dezvoltă, întreţine şi actualizează baza de date privind piaţa (conţinând informaţii privind mărimea pieţei, concurenţa şi cotele de piaţă; abordările folosite de concurenţă în vânzare; datele privind clienţii; proiectele legale şi oportunităţile viitoare; schimbările şi tendinţele de piaţă şi modelele de afaceri; planurile concurenţei de dezvoltare produse; preţurile şi structura preţurilor); Realizeaza si coordoneaza colectarea de informatii necesare pentru realizarea de analize si rapoarte specifice; realizeaza template-uri pentru colectarea informatiilor sau chestionare si rapoarte pentru sondaje; Realizeaza si coordoneaza centralizarea si analiza datelor necesare la elaborarea previziunilor pe termen mediu şi lung (PSO) Efectuaza analize privind competitivitatea produselor; identifica schimbărilor apărute în piaţă. Efectuaza analize sectoriale şi concurenţiale pe piaţă şi poate face sugestii legate de posibile oportunităţi şi ameninţări; Colaborează cu echipele tehnice în analiza produselor oferite de companie din perspectiva clienţilor; Realizeaza prezentări ale concluziilor analizelor sau cercetarilor efectuate în cadrul departamentului, utilizand aplicatiile specifice (Power Point, etc); Elaborează şi transmite situatii şi raportări (periodice şi ocazionale), conform solicitarilor si normelor/ procedurilor/ regulamentelor/ deciziilor (si altor asemenea) interne/ de lucru (răspunzând de corectitudinea informaţiilor furnizate), inclusiv vizând activitatea derulată. Educatie - Nivel si SpecializareStudii superioare de profil marketing sau conexe, obligatoriuSpecializare/ Certificari/ CalificariExperienta RelevantaMinim 3 ani intr-un domeniu relevant pentru experienta in servicii pt. clientiExperienta Relevanta in Industria/ DomeniulAsigurari - constituie avantaj
Specialist Senior Marketing - Parteneriate in Bucuresti
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat