Supervizor - Strategie Segmente Micro in Bucuresti

Despre echipa noastraSuntem peste 5000 de oameni la BCR. Si, pe cat de multi, pe atat de diferiti. Ne place sa credem, insa, ca diversitatea noastra de idei, atitudini, pasiuni, trairi sau locuri de provenienta face cu atat mai frumos tot spatiul social pe care il ofera, astazi, un job la BCR.Cum vei contribui Coordonezi definirea si implementarea strategiei de segmente si subsegmente pentru clientii Micro, PFA si profesii liberale, actionand pentru indeplinirea obiectivelor de business, maximizarea profitului si diminuarea riscului in activitate (achizitia, activarea, dezvoltarea, pastrarea clientilor si transformarea lor in promotori activi ai BCR); Coordonezi implementarea actiunilor de optimizare a proceselor de vanzare in vederea imbunatatirii calitatii servirii clientilor si atingerii obiectivelor de prosperitatea financiara a clientilor; Propui obiectivele de crestere a segmentului de clienti coordonat pentru Reteaua de Distributie Retail (Unitati, Contact Center, Self-banking si Parteneri externi), precum si in cadrul bugetului Retail; Colaborezi cu toate directiile / departamentele implicate si esti responsabil de definirea si permanenta actualizare a propunerii de valoare (value proposition) pentru segmentele de clienti coordonate, imbinand satisfactia clientilor cu obiectivele strategice ale bancii; Coordonezi implementarea strategiei comunicare pentru segmentul de clienti coordonat (utilizand toate canalele de comunicare (George, email, scrisori, sms, online etc.) tinand cont de ciclul de viata client – banca; Participi, impreuna cu celelalte entitati implicate, la elaborarea Planului de Marketing (inclusiv cercetari de marketing referitoare la produse si comportamente clienti) pentru segmentul de clienti coordonat; Te consulti permanent cu structurile de vanzare si coordonare din cadrul Manangementul Retelei de unitati si din zonele responsabile pentru calitatea servirii si/ sau experienta clientilor; Te asiguri ca actiunile desfasurate contribuie in mod direct la atingerea obiectivelor de masurare a experientei clientilor (ex. NPS, CXI) la nivelul bancii; Te asiguri de identificarea si adresarea interdependentelor comerciale cu celalalte zone de afaceri din cadrul liniei functionale Retail (Credite Micro, Strategie segmente PF, Tranzactii si economisire PF, Carduri, Bancassurance, etc); Ce te va ajuta sa ai succes Studii superioare economice sau tehnice; Experienta profesionala de minim 5 ani in institutii financiar-bancare, in coordonare dezvoltare strategie / planificare dezvoltare linie de business; Cunostinte despre activitatea bancara, piata bancara locala, marketing, economice si financiare, cu accent pe particularitatile pietei micro / PFA / profesii liberale; Creativitate si inovare, gandire antreprenoriala si comerciala; Excelenta in analiza, sinteza si corelare informatii; Limba engleza: nivel avansat. Crezi ca te potrivesti? Iata ce iti oferim Oportunitatea de a te dezvolta intr-una dintre cele mai importante institutii bancare din Europa Centrala si de Est; Un program de lucru flexibil si work from home; Asigurare medicala privata; Pana la 27 zile de concediu de odihna in functie de anii de experienta profesionala; Zile libere platite pentru evenimente neasteptate; Zi libera de ziua ta de nastere; Facilitati bancare si extra beneficii pentru pensia privata; Plan de beneficii flexibile prin platforma Benefit online.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!