DescriptionScopul postului: • Sprijină managerul in implementarea strategiilor, proceselor, proiectelor, politicilor si procedurilor departamentului Operaţiuni Clienţi.• Planifica recrutarile pentru departamentele pe care le coordoneaza din punct de vedere buget de resurse umane echipa Scheduling, armonizand nevoile departamentelor respective cu cele ale departamentului Training in scopul de a avea la timp angajatii bine pregatiti si gata pentru inceperea activitatii. Asigura armonizarea alocarii de resurse intre diferite tipuri de activitati ce trebuie desfasurate in cadrul departamentelor client: raspuns la apelurile clientilor in timpii stabiliti ca obiective, vanzare, retinerea clientilor prin alte procese decat apeluri primite, raspuns la emailuri, sms-uri, etc.• Creeaza si monitorizeaza prin intermediul echipei de Programari strategia de rutare inteligenta a contactelor de la clienti astfel incat sa se asigure echilibrul intre volumul contactelor si cel al agentilor programati la munca.• Identifica si face cunoscute clientilor interni posibilele implicatii si/sau rezultate ca urmare a aplicarii acestor strategii de rutare: nivelul serviciului prognozat, necesar suplimentar de instruire, influente in buget, necesarul suplimentar de raportare.• Identifica direct sau prin intermediul echipei sale posibilele riscuri din proiecte si gandeste modalitati de a le contracara. • Informeaza periodic echipa de management Operatiuni Clienti precum si departamentele client cu privire la analize, prognoze, situatii actuale, KPIs • Monitorizeaza activitatea si performanta membrilor echipei din directa subordine. Umareste ca echipa de Programari sa aiba personal bine-pregătit profesional si motivat, care comunica eficient cu celelalte echipe din departament.• Evalueaza distributia sarcinilor in echipa si gradul de incarcare si se asigura ca organizarea echipei asigura o distributie a sarcinilor echitabila si uniforma. Competente, cunostinte si experienta:• Preferabile: Alte cursuri de pregatire si atestate (cunostinte de statistica, analiza)• Necesar: Minim 2 ani de experienta in analiza si programare resurse • Preferabil: Minim 2 de experienta de conducere oameniAbilitati de:• Comunicare, management al timpului• Prioritizare si planificare strategica, analitice, organizare• motivare angajati• rezolvare prioritati conflictuale si negociere, imbunatatire procese
Team Leader, Scheduling in Bucuresti
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat