Location(s) Lugoj '- Timis - Romania, Timisoara '- Timis - Romania
Sarcini, responsabilităţi, competenţe de decizie, obligaţii de raportare
distribuie sarcini de lucru, responsabilităţi şi competenţe subordonaţilor pentru încărcarea echilibrată a acestora, în vederea realizării tuturor obiectivelor stabilite; educă/dezvoltă aptitudini în domeniul activităţilor de bază la subordonaţi; promovează acţiuni pentru motivarea materială/profesională/personală a subordonaţilor; reprezintăşi susţine interesele departamentului în relaţia cu alte departamente ale firmei, precum şi cu colaboratorii externi; controlează modul de utilizare a timpului de lucru, precum şi îndeplinirea sarcinilor de către subordonaţi şi ia măsuri preventive/corective; controlează respectarea de către subordonaţi a regulamentelor firmei, procedurilor de lucru interne şi interdepartamentale cu luarea de măsuri preventive/corective; asigură suport tehnic şi asistenţă echipelor de intervenţii şi reparaţii; asigură buna funcţionare, întreţinerea şi reviziile periodice a centralelor termice, prin terţi; se ocupă de obţinerea de informaţii/oferte necesare pentru diferite lucrări de întreţinere; asigurăîntreţinerea şi buna funcţionare a sistemelor de climatizare (clime) din firmă; asigură funcţionarea în perfectă stare a: sistemelor de alimentare cu apă, pompele de apă, instalaţiilor sanitare (chiuvete, w.c.-uri, duşuri); asigurăîntreţinerea şi buna funcţionare atuturor sistemelor de încălzire; elaborează graficele de lucru (zinic, săptămânal, lunar) pentru personalul din subordinea sa şi le propune spre aprobare şefului său direct; lunar elaborează un raport către şeful direct, care trebuie să conţină: realizările şi neconformităţile din cadrul departamentului, evidenţa consumurilor de materiale şi consumabile aferente lunii respective folosite la lucrările de întreţinere; asigură necesarul de echipament de protecţie (mănuşi, căşti, semi-măşti, ochelari de protecţie, etc.) pentru activităţile desfăşurate de către oamenii din subordinea sa şi urmăreşte utilizarea acestor echipamente de către oameni, pentru a nu se produce accidente; instruieşte direct angajaţii din subordinea sa (sau solicită instruiri la departamentul RU). Responsabilităţi:
răspunde de cunoaşterea legislaţiei în vigoareprivind activitatea administrativă; răspunde de îndeplinirea sarcinilor de serviciu (inclusiv pentru oamenii din subordine); răspunde de cunoaşterea şi respectarea în cadrul departamentului a Regulamentului Intern; răspunde de asigurarea unui climat de responsabilitate în cadrul departamentului său de întreţinere; răspunde de cunoaşterea duratei de păstrare şi arhivare a documentelor şi înregistrărilor cu care lucrează; răspunde de respectarea normelor privind SSM la locul său de muncă conform anexei la fişa de post răspunde de cunoaşterea şi aplicarea cerinţelor Sistemului de Management Calitate-Mediu conform standardelor ISO 9001 şi ISO 14001 răspunde de cunoaşterea şi respectarea procedurilor de lucru stabilite pentru activităţile la care participăîn cadrul firmei. Competenţe de decizie:
acţioneazăîn limitele politicii firmei, precum şi a procedurilor aprobate; propune metode de îmbunătăţire a activităţiidepartamentului; propune măsuri pentru implementarea rapidăşi eficace a prevederilor din documentele sistemului calităţii; propune sancţionarea/recompensarea personalului din subordine în funcţie de fişa de evaluare a acestora, de Regulamentul Intern şi de activitatea desfăşurată de către aceştia; stabileşte şi aprobă concediile de odihnă pentru personalul din subordinea sa (cu informarea şefului direct);
Competenţă profesională:
Calificare:
·studii superioare
Experienţă:
·minim 3 ani în domeniul mentenanţei
Cunoştinţe:
·cunoaşterea legislaţiei în domeniul administrativ şi a protecţiei muncii pentru activităţile desfăşurate de către oamenii din departamentul său;
·cunoaşterea modului de operare a P.C.-ului (Word, Excel, Power Point, navigare internet);
·cunoaşterea standardelor de protecţie a mediului;
Calităţi şi aptitudini:
·capacitate de decizie, de rezolvare a problemelor apărute, capacitate de sinteză; asumarea responsabilităţii deciziilor personale;
·tenacitate, capacitate de a percepe situaţiile în mod realist, capacitate organizatorică, capacitate ridicată de comunicare verbalăşi scrisă, capacitate de lucru în condiţii de stres, capacitate de a lucra în echipă;
Cerinţe specifice:
·cunoaşterea tehnicilor de planificare, organizare, îndrumare şi conducere de nivel mediu;
·cunoaşterea activităţilor desfăşurate în firmă