Technical Supervisor in Lugoj Timis, Romania in Lugoj

Technical SupervisorJob ID62796Posted29-Apr-2022Service lineGWS SegmentRole typeFull-timeAreas of InterestFacilities ManagementLocation(s)Lugoj ‘- Timis – Romania, Timisoara ‘- Timis – RomaniaSarcini, responsabilit ăţ i, competen ţ e de decizie, obliga ţ ii de raportare distribuie sarcini de lucru, responsabilităţişi competenţe subordonaţilor pentruîncărcarea echilibratăa acestora,în vederea realizării tuturor obiectivelor stabilite; educă/dezvoltăaptitudiniîn domeniul activităţilor de bazăla subordonaţi; promoveazăacţiuni pentru motivarea materială/profesională/personalăa subordonaţilor; reprezintăşi susţine interesele departamentuluiîn relaţia cu alte departamente ale firmei, precum şi cu colaboratorii externi; controleazămodul de utilizare a timpului de lucru, precumşiîndeplinirea sarcinilor de către subordonaţişi ia măsuri preventive/corective; controleazărespectarea de către subordonaţi a regulamentelor firmei, procedurilor de lucru interne şi interdepartamentale cu luarea de măsuri preventive/corective; asigurăsuport tehnicşi asistenţăechipelor de intervenţiişi reparaţii; asigurăbuna funcţionare,întreţinereaşi reviziile periodice a centralelor termice, prin terţi; se ocupăde obţinerea de informaţii/oferte necesare pentru diferite lucrări deîntreţinere; asigurăîntreţinereaşi buna funcţionare a sistemelor de climatizare (clime) din firmă; asigurăfuncţionarea în perfectăstare a: sistemelor de alimentare cu apă, pompele de apă, instalaţiilor sanitare (chiuvete, w.c.-uri, duşuri); asigurăîntreţinereaşi buna funcţionare atuturor sistemelor deîncălzire; elaboreazăgraficele de lucru (zinic, săptămânal, lunar) pentru personalul din subordinea saşi le propune spre aprobareşefului său direct; lunar elaboreazăun raport cătreşeful direct, care trebuie săconţină: realizărileşi neconformităţile din cadrul departamentului, evidenţa consumurilor de materiale şi consumabile aferente lunii respective folosite la lucrările deîntreţinere; asigurănecesarul de echipament de protecţie (mănuşi, căşti, semi-măşti, ochelari de protecţie, etc.) pentru activităţile desfăşurate de către oamenii din subordinea sa şi urmăreşte utilizarea acestor echipamente de către oameni, pentru a nu se produce accidente; instruieşte direct angajaţii din subordinea sa (sau solicităinstruiri la departamentul RU). Responsabilit ăţ i: răspunde de cunoaşterea legislaţieiîn vigoareprivind activitatea administrativă; răspunde deîndeplinirea sarcinilor de serviciu (inclusiv pentru oamenii din subordine); răspunde de cunoaştereaşi respectareaîn cadrul departamentului a Regulamentului Intern; răspunde de asigurarea unui climat de responsabilitateîn cadrul departamentului său deîntreţinere; răspunde de cunoaşterea duratei de păstrareşi arhivare a documentelorşiînregistrărilor cu care lucrează; răspunde de respectarea normelor privind SSM la locul său de muncăconform anexei la fişa de post răspunde de cunoaştereaşi aplicarea cerinţelor Sistemului de Management Calitate-Mediu conform standardelor ISO 9001şi ISO 14001 răspunde de cunoaştereaşi respectarea procedurilor de lucru stabilite pentru activităţile la care participăîn cadrul firmei. Competen ţ e de decizie: acţioneazăîn limitele politicii firmei, precum şi a procedurilor aprobate; propune metode de îmbunătăţire a activităţiidepartamentului; propune măsuri pentru implementarea rapidăşi eficace a prevederilor din documentele sistemului calităţii; propune sancţionarea/recompensarea personalului din subordineîn funcţie de fişa de evaluare a acestora, de Regulamentul Internşi de activitatea desfăşuratăde către aceştia; stabileşte şi aprobăconcediile de odihnăpentru personalul din subordinea sa (cu informarea şefului direct); Competen ţă profesional ă :Calificare:· studii superioareExperien ţă :· minim 3 ani în domeniul mentenanţeiCunoştin ţ e:· cunoaşterea legislaţieiîn domeniul administrativşi a protecţiei muncii pentru activităţile desfăşurate de către oamenii din departamentul său;· cunoaşterea modului de operare a P.C.-ului (Word, Excel, Power Point, navigare internet);· cunoaşterea standardelor de protecţie a mediului;Calit ăţ i ş i aptitudini:· capacitate de decizie, de rezolvare a problemelor apărute, capacitate de sinteză; asumarea responsabilităţii deciziilor personale;· tenacitate, capacitate de a percepe situaţiileîn mod realist, capacitate organizatorică, capacitate ridicatăde comunicare verbalăşi scrisă, capacitate de lucruîn condiţii de stres, capacitate de a lucraîn echipă;Cerin ţ e specifice:· cunoaşterea tehnicilor de planificare, organizare, îndrumare şi conducere de nivel mediu;· cunoaşterea activităţilor desfăşurateîn firmăCBRE, Inc. is an Equal Opportunity and Affirmative Action Employer (Women/Minorities/Persons with Disabilities/US Veterans) To help us track our recruitment effort, please indicate in your cover//motivation letter where (vacanciesinukraine.com) you saw this job posting.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!