Tehnician administrativ in Turda

In STADA ne urmărim scopul „Grija pentru sănătatea oamenilor ca partener de încredere” la nivel mondial. Fondat inițial de farmaciști, suntem un producător de frunte al produselor farmaceutice de înaltă calitate. Peste 12.300 de angajați de pe tot globul trăiesc conform valorilor noastre: Integritate, Antreprenoriat, Agilitate și One STADA pentru a atinge obiective ambițioase și a modela viitorul de succes al STADA. STADA Hemofarm SRL România este un Laborator de Control al Medicamentului şi este membru al grupului STADA. La nivel mondial, Grupul STADA îşi vinde produsele în aproximativ 130 de țări. Suntem orientaţi spre grija fundamentală pentru sănătatea oamenilor ca partener de încredere şi ne ghidăm după valorile noastre Integritate, Antreprenoriat, Agilitate şi One STADA pentru a ne atinge obiectivele ambiţioase şi pentru a forma viitorul de succes al companiei noastre. Principalele responsabilități: Coordonează activitatea de primire si trimite colete si corespondenta, menține relația cu firmele de curierat si personalul STADA Folosirea programului de creare awb-uri (dhl, fan-Courier) pentru corespondenta Realizeaza sarcini administrative: utilizeaza telefonul, trimiterea de e-mail, distribuirea documentelor către departamente; scaneaza / copiaza / completeaza și trimite documente către departamente sau companii externe Menține relația cu departamentul IT pentru gestionarea accesului in unitate, atat pentru vizitatori, subcontractori cat si pentru angajatii companiei (emitere initiala si la cerere carduri acces, gestionare stocuri) Colaboreaza cu toate departamentele cand se solicita ajutorul pe partea administrativa Supravegheaza si coordoneaza activitatea serviciului de paza, asigurandu-se de buna intelegere si aplicare a normativelor interne aplicabile Sprijina actiunile de cautare furnizori de diferite servicii si mentine legatura cu acestia Daca este solicitat contribuie la organizarea de diferite evenimente organizate de companie , atat in cadrul acestuia cat si in exterior Contribuie la organizarea evenimentelor si vizitelor externe la fabrica Ofera sprijin in gestionarea contractorilor care presteaza diferite servicii ( Curatenie, cantina, intretinere spatii verzi, Dezinsectie) Gestioanarea echipamenteleor de protecrie pt angajati si mentinerea legaturii cu furnizorul Ofera sprijin in gestionarea personalului de curatenie Responsabil de primirea vizitatorilor Alte competente si aptitudini: Abilități de comunicare în limba engleză la nivel mediu pentru a înțelege instrucțiunile scrise și comunicările în limba engleză și pentru a comunica eficient cu colegii /vizitatori și cu alte departamente Capacitate de instruire cu proceduri de lucru din aria personala de munca, folosirea echipamentului de lucru specific locului de munca Cunoștințe solide în MS Office Abilități excelente de înțelegere a cerințelor Atitudine deschisa, amabila, pozitiva Abilitati de relationare si lucru in echipa Abilitati de organizare si comunicare Dornic sa invete lucruri noi si initiativa Experiență si educatie: Absolvent studii studii superioare De preferat experiență min 2 ani intr-un rol similar Dacă eşti în căutarea unei noi provocări şi doreşti să te alături echipei STADA Hemofarm SRL te încurajăm să aplici pentru postul publicat mai sus.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!