Responsabil Oficiu Poștal și Registratură (Perioada determinată - 1 an) in Bucuresti

Descrierea locului de muncă Gestionează corespondența primită și trimisă: Primește, sortează și distribuie corespondența zilnică (plicuri, colete etc.) de la toate departamentele din cadrul sediului METRO România, precum și de la curierii externi; Menține evidențele oficiale: Înregistrează contractele companiei, documentele oficiale și corespondența primită, asigurând documentația corespunzătoare prin aplicarea ștampilei de intrare; Ține legătura cu furnizorii de servicii: Stabilește și menține o comunicare eficientă cu companiile de curierat, furnizorii de echipamente și alți parteneri de servicii pentru a asigura buna desfășurare a operațiunilor; Oferă asistență pentru protocol: Asistă la serviciile de protocol solicitate de managerul serviciilor administrative; Gestionează comunicarea externă : Răspunde și redirecționează apelurile telefonice primite cu profesionalism, asigurând o comunicare internă eficientă; Asigură calitatea serviciilor : Desfășoară activități de verificare legate de serviciile de curierat și alte funcții administrative, asigurând conformitatea cu standardele companiei și eficiența serviciilor. Calificări Capacitatea de a colecta, organiza și prelucra eficient datele relevante; Gândire analitică - Capacitatea de a înțelege conexiunile și de a extrage concluzii semnificative; Capacitatea de a gestiona eficient sarcinile prin stabilirea unor priorități și termene clare; Asumarea responsabilităților și căutarea în mod activ de îmbunătățiri; Adaptarea la circumstanțe schimbătoare și gestionearea cu ușurință de sarcini multiple; Stabilirea și menținerea interacțunilor cu colegii, clienții și partenerii externi; Abilitatea de a lucra eficient în echipă, promovând un mediu de lucru cooperant și favorabil; Experienta anterioara relevanta reprezintă un avantaj; Cunoștințe de baza-medii in Excel; Cunoștiințe bune de Engleză (nivel conversațional). Informații suplimentare Suntem pregătiți să te recompensăm ca #METROCHAMPION: Un rol care vă va îmbunătăți experiența profesională; Experiență practică și oportunități de creștere în leadership; Masa de prânz și concediul sunt asigurate de noi prin tichete de masă și bonus de vacanță; Sănătatea ta este o prioritate pentru noi, de aceea beneficiezi de asigurare medicală privată; Performanța ta este recompensată prin bonusuri individuale sau de echipă; Primești zile libere suplimentare pentru diverse ocazii; Ai acces la consiliere psihologică, financiară și juridică pentru tine și familia ta; Primiți prime de vacanță și pentru ocazii speciale (Crăciun, Paște, 1 iunie); Primești un bonus de recomandare pentru noii #METROCHAMPIONS angajați în echipa noastră; Primești reduceri la abonamentele medicale și sportive; Apreciem stabilitatea și o recompensăm cu zile suplimentare de concediu și bonusuri de loialitate.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!